Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator zespołu konsultantów

Ovista Group Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3414 dni temu

Ogłoszenie numer: 569150, z dnia 2014-12-15

Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy oraz ogromnym potencjałem rynku energetycznego w Polsce poszukujemy otwartych na nowe wyzwania  kandydatów na stanowisko:

Koordynator zespołu konsultantów

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • planowanie i organizacja pracy konsultantów telefonicznych
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
  • prowadzenie coachingu
  • realizacja planów sprzedaży
  • raportowanie wyników

Wymagania

  • doświadczenie w branży Call Center na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość technik sprzedaży przez telefon
  • umiejętność przekazywania wiedzy
  • zaangażowanie w realizację wytyczonych celów
  • wysoka kultura osobista
  • chętnie zatrudnimy studentów

Oferujemy

  • pracę na drugą zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 - 20:00
  • stabilne warunki zatrudnienia w nowoczesnej firmie
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • narzędzia niezbędne do realizacji zadań
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...