Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Do Centrum Rozwiązań Biznesowych (SSC) naszego klienta, producenta rozwiązań do druku, poszukujemy:
Koordynator Zleceń Serwisowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KZS/2017/KM/W
OPIS STANOWISKA:
- Przyjmowanie, obsługa i koordynowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów.
- Koordynacja i rejestrowanie zleceń serwisowych w systemie NAVISION.
- Weryfikacja dokumentów oraz reklamacji.
- Wystawianie faktur za usługi serwisowe.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe, lub w trakcie studiów
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość MS Office i MS Excel - warunek konieczny
- Doświadczenie w zakresie wystawiania faktur
- Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i samodzielność
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową.
- Atrakcyjne systemy: motywacyjne i lojalnościowe dla pracowników.
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie.
- Dostęp do pakietu benefitów (medicover, multisport, PZU)
- Bardzo dobre warunki pracy
- Niezbędne narzędzia pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".