- Ogłoszenie nr: 162715
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 sierpnia 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wyszkowie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- w zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Serocka 3,
07-200 Wyszków
Miejsce wykonywania pracy:
- Wyszków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie zadań ustawowych przynależnych do wykonywania przez zespół do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych,
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.),
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych dla środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji i umorzeń środka trwałego,
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej (sprawozdania miesięczne, kwartalne, roczne, bilans, rachunek zysków i strat i zestawienie zmian w funduszu jednostki),
- zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych,
- inne zadania związane z prowadzeniem ksiąg rachunkowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Urzędu na parterze. Praca wymagająca użytkowania sprzętu biurowego ( komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka). Oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w ksiegowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- zajomośc przepisów o rachunkowości i finansach publicznych
- obsługa komputera,
- umiejetnośc pracy w zespole,
- samodzielność i umiejetność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny.
- znajomość przepisów o Inspekcji Weterynaryjnej,
- znajomość programu Płatnik i TREZOR.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów