Nasz Klient jest wiodącym dostawcą globalnych usług profesjonalnych, zapewniając szeroki zakres usług i rozwiązań w dziedzinie strategii, doradztwa, cyfrowej i technologii. Łącząc niezrównane doświadczenie i specjalistyczne umiejętności z ponad 40 branż i funkcji biznesowych opierając się na największej na świecie sieci dostaw. Działa on na skrzyżowaniu biznesu i technologii, aby pomóc klientom poprawić ich wydajność i tworzyć trwałą wartość dla swoich interesariuszy. Z około 373 tysięcy pracowników obsługujących klientów w ponad 120 krajach.
Jeśli masz następujące kwalifikacje:
• Płynny angielski,
• Tytuł magistra rachunkowości, ekonomii lub finansów,
• 1 rok udokumentowanego doświadczenia w podobnej roli,
• umiejętność pracy w Excellu
• Elastyczność, zwłaszcza w okresie miesiąca/roku zamknięcia końcowego
• Umiejętność pracy w środowisku analitycznego rozwiązywania problemów
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne i wielozadaniowość
Jesteś najlepszą osobą na to stanowisko!
Kluczowe Obowiązki:
• Odpowiedzialność za General Ledger
• Prowadzenie i koordynowanie procesu na koniec miesiąca, w sposób szybki i dokładny
• Zwrot VAT - przygotowanie i uzgodnienie,
• Bilansy miesięcznie,
• Nadzór nad księgami podległymi (AP, AR),
• Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Kontrolerami Finansowymi;
Gwarantujemy:
Pracę w międzykulturowym środowisku
Możliwość współpracy i uczenia się od bardziej doświadczonych kolegów,
• Możliwość zaangażowania się w inicjatywy Corporate Social Responsibility,
• Bogate życie społeczne - możliwość brania udziału w różnych inicjatywach, takich jak Book Club, Kuchnia Międzynarodowa Club, Runners Club, imprezy rodzinne, spotkania kulturalne, lekcje fotografii, wspinaczka, piłka nożna, pływanie i wiele innych,
• Pakiety świadczeń socjalnych, w tym: prywatna opieka medyczna, bony Sodexo, korzyści Club Sport karty, ubezpieczenia na życie,
• Przyjazną atmosferę pracy w środowisku wielokulturowym