- Ogłoszenie nr: 165124
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 grudnia 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmnie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Słowackiego 14
86-200 Chełmno
Miejsce wykonywania pracy:
- Chełmno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie pełnej ksiegowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiazującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budzetu jednostki w układzie zadaniowym
- Przygotowanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania. Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny bdżetowej.
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
- Wstepna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Wstepna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarką finasową i realizacja systemu kontroli zarządczej z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych. Sporządzanie bilansu.
- Obsługa programów: bankowość elektroniczna - VideoTel, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, BUZA, programów finansowo-księgowych - Symfonia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa.
Kontakt z klientem zewnętrznym.
Praca pod presją czasu.
Wyjazdy służbowe.
Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem komputerowym
Inne
Budynek piętrowy. Brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie bądź inne z godnie z art. 54 ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 885 z późń. zm.)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości (wyższe)/ 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości (średnie)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz zamówień publicznych.
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- znajomość przepisów i umiejętność zastosowania w praktyce ustawy o Służbie Cywilnej.
- bardzo dobra umiejetność obsługi komputera (MS Office) i praktyczna znajomość obsługi programów: VideoTel, TREZOR, BUZA, Płatnik, Symfonia
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów