Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta - dużej, międzynarodowej Firmy, która od lat jest liderem w produkcji sprzętu lotniczego, poszukujemy osób na stanowisko:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Wspieranie Działu Zakupów w codziennych obowiązkach
- Wyszukiwanie dostawców zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem
- Korzystanie z istniejących baz danych oraz tworzenie nowych
- Kontakt z innymi Kupcami w Firmie, w Polsce i za granicą
- Porównywanie oraz ocena ofert
- Zlecanie zakupów
Wymagania:
· Umiejętność organizacji pracy własnej
· Znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu dobrym
· Zaangażowanie, samodzielność, otwartość
· Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z kontaktem z Klientem i/lub dostawcami
· Dyspozycyjność do pracy w Świdniku
Oferujemy:
· Atrakcyjne warunki finansowe
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
· Możliwość rozwoju w Firmie
Oferta dotyczy pracy tymczasowej
(Adecco - Agencja Zatrudnienia nr 364)
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij nam swoje CV!