Zakres obowiązków:
• Zarządzanie działem Tłumaczy, delegowanie zadań, monitorowanie zestawień, rekrutacja oraz wdrożenie nowych pracowników do podległego działu
• Zarządzanie bazami tłumaczeniowymi oraz słownikami, w tym nadzór nad ich aktualizacjami
• Nadzór nad aktualizacją procedur tłumaczeniowych
• Zarządzanie materiałami pomocniczymi od Klienta oraz nadzór nad odpowiednim oznaczaniem tych jednostek w bazie
• Zarządzanie reklamacjami od Klienta
• Wsparcie dla Kierowników Projektów Tłumaczeniowych w doborze odpowiednich tłumaczeń
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego i bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Doświadczenie w tłumaczeniach i weryfikacji, w przynajmniej jednej z dziedzin: energetyka, budownictwo, automatyka, elektryka, geologia, lotnictwo, ochrona środowiska, kolejnictwo, obronna
• Doświadczenie w dużym projekcie technicznym - będzie dodatkowym atutem
• Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
• Ciekawą pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stałe zatrudnienie
• Interesującą oraz odpowiedzialną pracę z możliwością zdobywania nowych doświadczeń
• Możliwości realizacji ambitnych zadań i rozwoju zawodowego
• Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.