Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Manager Sprzedaży i Operacji
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-13-39837/PC
Duża firma z udziałem kapitału zagranicznego działająca w branży IT & Telecom, adresująca swoje usługi do klienta biznesowego do biura w Poznaniu poszukuje kompetentnego i doświadczonego pracownika na stanowisko:
Manager Sprzedaży i Operacji
Zakres odpowiedzialności
Manager Sprzedaży i Operacji
Zakres odpowiedzialności
- Zarządzanie polityką rynkową, pozyskiwanie informacji handlowych i podejmowanie decyzji, uwzględniających dynamikę rynku, zmierzających do maksymalizacji wyników, w tym obrotu i udziału w rynku, implementacja usprawnień organizacyjnych i optymalizacja struktur oraz racjonalizacja kosztów działu
- Współtworzenie i realizowanie strategii handlowej w oparciu o analizę rynku oraz zasoby i możliwości wewnętrzne firmy, pozycjonowanie oferty i dywersyfikacja względem konkurencji
- Rozwijanie kanałów sprzedaży direct i indirect, planowanie i organizowanie pracy, profesjonalne wyznaczanie pracownikom ambitnych celów trafnie łączących obiektywność z realnością
- Kierowanie procesem sprzedaży zgodnie z logiką lejka sprzedażowego i wykorzystaniem wsparcia systemu CRM, monitorowanie i korygowanie odchyleń, kontrolowanie KPI
- Delegowanie zadań i kontrolowanie pracy wysoce zadaniowego kilkunastoosobowego zespołu, bezpośredni udział w obsłudze kluczowych klientów
- Coaching i rozwój kompetencji zespołu, tworzenie skryptów i scenariuszy interakcji, systemowe podejście do zarządzania pracownikami, właściwe wymiarowanie zatrudnienia
- Wspólnie z handlowcami budowanie i rozwijanie relacji z decydentami oraz zarządzanie cyklem życia klientów
- Wypracowanie najlepszej formuły oferty, z pozwalającą wyróżnić się redakcją treści, customizacją zawartości i unifikacją formy
- Profesjonalne prowadzenie rozmów handlowych z przemyślanym wykorzystaniem taktyk negocjacyjnych i technik wywierania wpływu
- Aktywny udział w domykaniu transakcji i nadzorowanie procedury zawierania umów oraz obsługi posprzedażnej
- Inspirowanie pracowników, wspieranie ich aktywności i kreatywności, motywowanie zespołu zgodne z teorią i wiedzą o systemach motywacyjnych oraz modelach osobowości
- Koordynowanie współpraca z innymi działami (marketing, back office, dział realizacji, dział prawny)
Requirements:
- Wykształcenie wyższe i doświadczenie w pracy na kierowniczych stanowiskach w dziale sprzedaży lub operacji
- Umiejętność zarządzania przez cele, zdolność ustalania priorytetów, znajomość zasad prawidłowego delegowania i definiowania pracownikom zadań
- Metodyczne i systemowe podejście do zarządzania oraz praktyka w korzystaniu z narządzi wsparcia procesu sprzedaży, w tym lejka sprzedażowego i CRM
- Kompetencje i przygotowanie analityczne (mapowanie rynku, pozycjonowanie oferty, ocena pozycji konkurencyjnej, analiza SWOT)
- Bardzo dobra orientacja w środowisku gospodarczym zachodniej Polski
- Swoboda w docieraniu do decydentów i budowania relacji biznesowych, łatwość stosowania technik i środków komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Wiedza i doświadczenie w opracowywaniu profesjonalnych ofert handlowych (content, redakcja, forma), świadomość różnic w prezentowaniu cech, korzyści i wartości
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych metodą win-win i w stosowaniu strategii negocjacyjnych, znajomość technik wywierania wpływu
- Interdyscyplinarna wiedza z zakresu rozwoju biznesu, w tym ekonomiczna i finansowa oraz podstawowa znajomość prawa gospodarczego i prawa pracy
- Rozumienie zasad projektowego podejścia do transakcji i kompetencje do kierowania zespołami projektowymi
- Komunikatywna znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
- Przedsiębiorczość, dynamizm w działaniu, umiejętność pracy pod presją rynku, konkurencji i czasu, zdolność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywność, charyzma i predyspozycje przywódcze
- Poszukiwanie wyzwań zawodowych i nakierowanie na rozwój kompetencji, wytrwałość i systematyczność, konsekwencja w działaniu, ambicja i zapał oraz silna motywacja do pracy, wysoka dyspozycyjność i mobilność
- Prawo jazdy kategorii B
Benefits:
- Wysoka samodzielność
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym nielimitowany system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)
- Benefity pozapłacowe
- Szkolenia produktowe, sprzedażowe i językowe
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".