Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Zespołu Call Center Gdańsk
Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Optima Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2746 dni temu

 

 

 

Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Co proponujemy?

  • umowę o pracę w międzynarodowej firmie

  • jednozmianowy system pracy  od poniedziałku do piątku

  • atrakcyjny system premiowy ściśle powiązany z osiąganymi wynikami

  • pracę w świetnej atmosferze, w zgranym i profesjonalnym zespole

  • możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych

  • możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach

  • dofinansowanie do zajęć sportowych, wakacji i prywatny pakiet opieki medycznej

  • Special Days

Jaka będzie Twoja rola?

  • zarządzanie 30 - osobowym zespołem Call Center (ze wsparciem 2 Team Leaderów) odpowiedzialnym przede wszystkim za:
    - sprzedaż produktów firmy nowym klientom
    - obsługę oraz sprzedaż produktów dedykowanych obecnym klientom
    - wsparcie telefoniczne pracowników Pionu Sprzedaży

  • wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie planów sprzedażowych oraz budżetowych

  • analizowanie i raportowanie osiąganych wyników

  • usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur

  • rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania pracowników

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w kierowaniu zespołem Call Center

  • wysokiego zorientowania na cel i efekt

  • znajomości narzędzi motywacyjnych, umiejętności praktycznego planowania oraz zarządzania wynikami

  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych sprzyjających budowaniu relacji w zespole

  • biegłości w obsłudze pakietu MS Office (Excel)

  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży

  • dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość branży finansowej
    - komunikatywna znajomości języka angielskiego
    - znajomość narzędzi teleinformatycznych związanych z pracą w Call Center

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...