Menadżer Produktu
(oferta produktowa bankowości transakcyjnej)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SPE/01/0118
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie oferty produktowej bankowości transakcyjnej, w szczególności w obszarze obrotu gotówkowego, kart płatniczych i acquiringu oraz sponsoringu bankomatów, w tym:
- Opracowywanie i wdrażanie innowacji produktowych oraz modyfikacji produktów już funkcjonujących w ofercie,
- Zarządzanie cyklem życia produktów wchodzących w skład linii produktowej w celu zapewniania ich konkurencyjności,
- Prowadzenie analiz pozycjonowania produktów wchodzących w skład zarządzanej linii produktowej na tle konkurencji i przedstawiania wniosków dotyczących dodania, usunięcia lub modyfikacji produktów w ramach linii,
- Przygotowywanie wytycznych do polityki cenowej,
- Opracowywanie i aktualizacja informacji utrzymywanej w Bazie Wiedzy dla Pracowników Banku i w kanałach informacji dla Klientów w zakresie oferty produktowej
- Definiowanie, zapewnienie wdrożenia i monitorowanie procesów obsługi produktów zarządzanych przez Departament, w tym zapewnienie właściwych regulacji wewnętrznych związanych z operacyjną obsługą produktów i właściwego wsparcia funkcjonalnego systemów Informatycznych,
- Wdrażanie rozwiązań dedykowanych dla konkretnych Klientów,
- Przygotowywanie biznes planu dla innowacji/modyfikacji oraz monitorowanie i sprawozdanie z zakresu stanu ich realizacji,
- Prowadzenie analizy rynku krajowego i międzynarodowego w zakresie produktów Cash Management,
- Merytoryczne wsparcie procesu sprzedaży w obszarze funkcjonalności produktów transakcyjnych, udzielane dla najbardziej wymagających Klientów dla Biura Sprzedaży Bankowości Transakcyjnej,
- Odpowiedzialność za wzrost przychodów i redukcję kosztów w zakresie produktów bankowości Transakcyjnej we współpracy z Biurem Sprzedaży Produktów Bankowości Transakcyjnej,
- Współpraca z zespołami innych jednostek mBanku.
Oczekiwania:
- Doświadczenie pracy w obszarze obrotu gotówkowego dla klientów bankowości korporacyjnej,
- Doświadczenie samodzielnego prowadzenia projektów z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- Doświadczenie zadań związanych z odpowiedzialnością za budżet i zarządzanie kosztami
- Umiejętności analityczne,
- Znajomości regulacji i organizacji obrotu gotówkowego i kart płatniczych w polskim systemie bankowym,
- Otwartość i łatwość w komunikacji z partnerami z różnych szczebli i obszarów organizacyjnych,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną pracę.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w mBanku - jednym z największych i najbardziej innowacyjnych banków w Polsce (przewidywany okres – 12 miesięcy),
- Udział w innowacyjnych i ciekawych projektach,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz nauki od najlepszych Specjalistów w swojej dziecinie,
- Przyjazna atmosfera pracy z poszanowaniem idei work-life balance,
- Benefity płacowe oraz poza płacowe (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport, szeroki program rabatowy).