Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Cukiernik

Paul
Warszawa
praca stacjonarna
2836 dni temu
Legendarna sieć PAUL

poszukuje kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:

Młodszy Cukiernik - Restauracja PAUL
Opis stanowiska:
  • Produkcja i wypiek produktów słodkich zgodnie ze standardami sieci PAUL

  • Nadzór nad zaopatrzeniem w półprodukty i surowce niezbędne do przygotowywania wypieków

  • Pilnowanie racjonalnego zarządzania składnikami

  • Utrzymywanie miejsca pracy w idealnym porządku

Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia kierunkowego lub/ i doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku

  • Gotowości do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • Dyspozycyjności

  • Umiejętności organizacji pracy

  • Umiejętności pracy w zespole

  • Znajomości systemu HACCP i BHP

  • Pracy zgodnie z wytyczonymi standardami

  • Odpowiedzialności i sumienności

  • Aktualnej książeczki dla celów sanitarno-epidemiologicznych

Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie 2800 zł brutto

  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowych kwalifikacji i awansu w firmie

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).
 

Poznaj

Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.

Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.

Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.

Projektujemy i dostarczamy  optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.

W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.

Podobne oferty