Jesteśmy jednym z największych banków w Polsce z najnowocześniejszym CONTACT CENTRE. Wspieramy klientów w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań w zakresie bankowości i budujemy z nimi trwałe relacje. Klienci kontaktują się z nami, a my z nimi, oferując prestiżowe produkty (poznaj je) i nowoczesne rozwiązania. Wszystko to w najnowocześniejszych platformach komunikacji: video, chat, telefon, mail, audio, Skype, Facebook, Twitter. Brzmi ciekawie? Aby zostać Młodszym Doradcą Klienta i móc zyskać aż 10 super korzyści, wystarczy spełnić jedynie 5 wymagań.
- umowa o pracę na start
- całkiem niezła podstawa i możliwość zdobycia atrakcyjnej premii (na jasnych zasadach!)
- godziny pracy dopasowane do kalendarza Twoich zajęć i pasji
- pakiet profesjonalnych szkoleń dostępnych już od pierwszego dnia
- opieka medyczna Medicover, pakiet benefitów (m.in. karta Multisport)
- konkursy i gry z rewelacyjnymi nagrodami
- bardzo kolorowe i nowoczesne biuro w Business Garden na Kolorowej 8 w Poznaniu
- zgrany i uśmiechnięty zespół – od młodszego doradcy do szefa
- codzienny kontakt z klientami, których oczekiwania pozwalają się nieustannie uczyć
- możliwość nieograniczonego rozwoju w ramach całego Banku Zachodniego WBK
- lubisz pracować w zespole i rozmawiać z ludźmi
- masz dużo energii i angażujesz się w to, co robisz
- komputer to dla Ciebie codzienność
- potrafisz pracować od 08:00, ale też od 10:00, 12:00, a czasem w weekendy
- znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym plusem
Poznaj
Santander Bank Polska S.A.
Efekt Santander
Nasza praca codziennie wpływa na 140 milionów osób. W jaki sposób? Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dzieleniu się doświadczeniem, nieustannym poszukiwaniem nowych sposobów działania i dostosowaniem się do wymogów, jakie stawiają przed nami nowe wyzwania.
Zmieniamy się wchodząc w rzeczywistość cyfrową – przekonaj się, że nawet najmniejsze Twoje działanie będzie mieć olbrzymią moc.
Na tym właśnie polega efekt Santander.