Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: MDO/LUB/2017
Współpraca z Klientami w ramach Usługi telefonicznej:
- Informacje o produktach, saldach, transakcjach
- Obsługa lokat, rachunków, folderu klienta
- Obsługa dyspozycji związanych z kartami płatniczymi
- Obsługa dyspozycji związanych z bankowością elektroniczną klienta
- Obsługa zleceń przygotowywania dokumentów dla Klienta np. zaświadczeń
- Obsługa centralnych procesów dla MŚP, m.in.:
- Obsługa zaświadczeń niestandardowych
- Obsługa reklamacji
- Przygotowanie dokumentacji i parametryzacja bankowości elektronicznej iBiznes24 i MF+
- Obsługa zadań związanych z wpłatami zamkniętymi (wyliczanie limitów, parametryzacja warunków umów w systemach bankowych)
- Obsługa procesu nierezydentów (weryfikacja przed zawarciem relacji, przygotowanie dokumentów, parametryzacja produktów)
- Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
- Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania produktów depozytowych dla firm, mile widziana znajomość oferty produktowej Banku,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office,
- Umiejętność efektywnego działania, otwartość na zmiany, elastyczność,
- Dokładność i sumienność, zdolność organizacji własnego czasu pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania partnerskich relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w banku z klientem firmowym.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednym z największych banków w Polsce,
- Podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę,
- Dofinansowanie do benefitów.