• Weryfikacja klientów;
• Telefoniczna obsługa klienta;
• Wprowadzanie danych.
• Znajomość MS OFFICE (w szczególności MS WORD i EXCELL);
• Skrupulatność, dokładność;
• Predyspozycje do telefonicznej obsługi klienta - mile widziane doświadczenie w tym zakresie;
• Wykonywanie obowiązków pod presją czasu;
• Umiejętność pracy w zespole;
• Praca w stałych godzinach (8:00-16:00; 10:00-18:00);
• Bardzo mile widziane doświadczenie w Orange i znajomość naszych systemów.
• Wynagrodzenie godzinowe;
• Praca w pełnym etacie - system zmianowym;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Rozpoczęcie współpracy od zaraz;
• Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.