Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu, dla instytucji administracji centralnej i samorządowej oraz ochrony zdrowia, a także dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki: bankowo- finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego i paliwowego. Posiadamy biura w 13 lokalizacjach w Polsce. W Sygnity S.A. obowiązuje Kodeks Etyki w Biznesie, który określa zasady postępowania gwarantujące przejrzystość i wiarygodność podejmowanych przez spółkę działań.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy.
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT.
Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy. Aplikuj do Sygnity już teraz!
U nas będziesz:
- Wsparcie w użytkowaniu systemu PROLIB w przydzielonej grupie klientów,
- Szkolenia użytkowników systemu PROLIB,
- Badanie oraz definiowanie potrzeb klientów, promocja produktów,
- Sprawdzanie poprawności funkcjonowania systemu,
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji użytkowej oprogramowania.
Jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w pracy w bibliotece (2-3 lata),
- Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji,
- Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Udział w realizacji ciekawych projektów,
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie),
- Długofalową współpracę.