specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży
Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży
UPC Polska Sp. z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
3443 dni temu
UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału.
Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży
Szczecin
Zakres odpowiedzialności:
aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
budowanie pozytywnych relacji z Klientami
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania wobec kandydatek / kandydatów:
doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów
wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
wykształcenie min. średnie
biegłość w obsłudze komputera (MS Office)
zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...