Hemmersbachjest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi dla obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 2000 stałych pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach oraz sieć Autoryzowanych Partnerów Hemmersbach (HAP). Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach w pięciu segmentach: Repair, End User support, Expert Provision, Release & Deployment, Data Center Maintenance.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich, w ramach nowo utworzonego działu Service Desk, poszukujemy osoby na stanowisko:
Chciałbyś rozpocząć pracę w branży IT, ale nie wiesz jak zacząć?
Zacznij w Hemmersbach!
- diagnoza zleceń IT zawierających problem techniczny (po wcześniejszym wewnętrznym szkoleniu),
- filtrowanie i kwalifikowanie zleceń napraw,
- zamawianie części drukarek i komputerów przez system wewnętrzny,
- kontakt z technikami i klientami (głównie drogą mailową),
- monitorowanie realizacji zleceń (SLA),
- nadzorowanie poprawnego przepływu zgłoszeń,
- bieżąca analiza i walidacja danych zawartych w zgłoszeniach w oparciu o procedury Hemmersbach.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na naukę,
- orientacja na klienta i komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość pracy na zmiany w godz miedzy 8:00 - 18:00.
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00,
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń wstępnych z zakresu wiedzy o drukarkach i komputerach,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
- pakiet Multisport,
- prywatną opiekę medyczną.
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.