Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jako pierwszy polski bank w historii otrzymaliśmy prestiżowy tytuł:
„Najlepszy europejski bank detaliczny 2014” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym Contact Center w Krakowie na stanowisku:
- otwartą na kontakt z ludźmi
- optymistycznie nastawioną do życia
- podchodzącą do swoich obowiązków z pasją
- z wysoką kulturą osobistą
- nastawioną na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych
- masz nienaganną dykcję
- posiadasz min. średnie wykształcenie
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
- dyspozycyjną minimum 80h/miesięcznie
- posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
- realizacji kampanii sprzedażowych, które obejmują obecnych Klientów Banku
- aktywnej sprzedaż produktów Banku przy połączeniach wychodzących
- udzielaniu informacji o ofercie Banku
- pracy w systemie zmianowym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- gwarantowane podstawowe wynagrodzenie plus prowizja od każdego sprzedanego produktu
- system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
- prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.