Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 1 000 000 polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Obecnie do Departamentu Likwidacji Szkód poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Opis stanowiska:
-
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód;
-
Poprawne wprowadzanie danych do bazy;
-
Wysyłanie dokumentacji;
-
Współpraca z partnerami zewnętrznymi;
-
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
-
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania:
-
Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta;
-
Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
-
Dobra obsługa komputera (w szczególności programu MS Word);
-
Mile widziana dobra znajomość języka obcego – jednego z wybranych: j. angielski, j. rosyjski lub j. niemiecki;
-
Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami;
-
Komunikatywność oraz dobra dykcja;
-
Motywacja do osiągania wyznaczonych celów oraz chęć współpracy w zespole;
-
Systematyczność i dyscyplina wewnętrzna;
-
Odpowiedzialność;
-
Umiejętność organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie);
- Odpowiednio dobrany program wdrożenia i system szkoleń;
- Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego w ramach awansów wewnętrznych.