Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Wsparcie i aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych dedykowanych linii biznesowej Organzacji skierowanej do operatorów
- Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dedykowanej linii biznesowej
- Aktywny udział w przygotowaniu i wdrażaniu komunikacji marketingowej BTL i digital
- Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji i działań
- Monitorowanie działań konkurencji oraz sugerowanie odpowiedniej reakcji na zmiany sytuacji rynkowej
- Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne, kreatywność oraz pomysłowość
- Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność trafnego wyciągania wniosków z dostępnych danych rynkowych
- 1-2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu, idealnie B2B
- Doświadczenie w realizowaniu samodzielnych projektów marketingowych B2B jest dodatkowym atutem
- Znajomość narzędzi oraz metod budowania strategii marketingowych B2B
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Pracę w dynamicznym i młodym zespole
- Możliwość osobistego rozwoju
- Udział w ciekawych projektach
- Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę umowy za pośrednictwem firm partnerskich
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.