Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: MS/07/2016
• dekretowanie oraz księgowanie faktur zakupowych krajowych i zagranicznych,
• kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
• rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
• uzgadnianie i wyjaśnianie rozrachunków z dostawcami,
• sporządzanie sprawozdań dewizowych dot. zobowiązań i należności,
• udział w przeprowadzanych audytach zewnętrznych i wewnętrznych,
• współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
• wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość),
• mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku w obszarze księgowości,
• znajomość zasad rachunkowości,
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
• znajomość MS OFFICE (Word, Excel),
• znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
• dokładność, sumienność i samodzielność,
• umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole,
• gotowość do podróży służbowych.
• Praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• Możliwość rozwoju oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
• Wynagrodzenie za pracę adekwatne do posiadanych doświadczeń zawodowych, zaangażowania oraz stopnia realizacji uzgodnionych celów.