„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- Identyfikacja potrzeb i dokonywanie zakupów wyposażenia, zaopatrzenie
w niezbędny sprzęt i materiały biurowe, odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej, artykuły spożywcze, wodę mineralną, środki higieny osobistej itd. niezbędne do prawidłowego działania Spółki. - Przygotowywanie zbiorczych planów zakupów, o których mowa w pkt. 1 oraz realizacja zamówień na podstawie zapotrzebowań przygotowywanych przez komórki organizacyjne zgodnie z obowiązującymi w Spółce uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie oraz bieżące analizowanie stopnia wykonania planów i poziomu poniesionych kosztów.
- Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i technicznych w pomieszczeniach Spółki.
- Nadzór nad prawidłową eksploatacją pojazdów służbowych (nadzór nad dokumentami, stanem technicznym, zużyciem paliwa, garażowaniem, ewidencją przebiegu, planowaniem wydatków, w tym zakup niezbędnych biletów parkingowych, realizacja opłat parkingowych, itd.).
- Prowadzenie spraw związanych z wynajmem/bieżącym użytkowaniem pomieszczeń biurowych oraz biurowo-magazynowych przez Spółkę ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bhp i p.poż., w tym nadzór nad prawidłową realizacją umów najmu.
- Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych oraz biurowo-magazynowych Spółki, w tym nadzór nad prawidłową realizacją umów w zakresie utrzymania czystości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bhp i p.poż.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu biurowego MS Office 2007/2010/2013/2016 STD w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę.
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w stopniu przynajmniej podstawowym.
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, wysoka odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu.
- Prawo jazdy kategorii B poparte minimum dwuletnim doświadczeniem
w prowadzeniu samochodów osobowych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
- System premiowy,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku);
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.