„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 2 etaty
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o ustanowienie służebności przesyłu lub z roszczeniami z tytułu bezumownego korzystania z cudzego gruntu związku z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej,
- prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o likwidację na nieruchomościach osób trzecich urządzeń infrastruktury technicznej,
- udział i prowadzenie negocjacji ws. uregulowania stanu prawnego posadowienia infrastruktury przesyłowej,
- ustalanie stanu prawnego nieruchomości w oparciu o dane z rejestrów publicznych, w tym mapy geodezyjne,
- podejmowanie działań związanych z pozyskaniem dokumentacji dotyczącej lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej,
- przygotowywanie projektów umów w ramach pracy Biura, w tym określających warunki ustanowienia służebności przesyłu, a po ich zawarciu przez strony, przygotowywanie dokumentów do aktów notarialnych obejmujących umowy ostateczne,
- analiza ryzyka finansowego w zakresie wysokości wynagrodzeń za ustanawianie służebności przesyłu oraz za bezumowne korzystanie z nieruchomości, jak i odszkodowań za zmniejszenie wartości nieruchomości w oparciu o metodologię wykorzystywaną przy sporządzaniu operatów szacunkowych, a także analiza operatów szacunkowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- posiadanie wykształcenia wyższego – następujące kierunki: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, geodezja, gospodarka nieruchomościami,
- doświadczenie: co najmniej 2 lata stażu pracy w zawodzie zgodnym z posiadanym wykształceniem,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw: kodeks cywilny, o księgach wieczystych i hipotece, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (w tym kodeksu postępowania administracyjnego).
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- podyplomowe studia z zakresu wyceny nieruchomości,
- obsługa programów komputerowych AUTO-CAD, Q-GIS,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
- System premiowy,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku),
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.