Najnowsze oferty pracy

  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż betonu towarowego i produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji

    UKROLIYA NOVA INTERNATIONAL   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowanie i wysłanie dokumentów księgowych przy zamknięciu miesiąca; Kontakt i współpraca z bankami; Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami; Przygotowanie danych oraz zestawień dotyczące rozliczeń z kontrahentami; Współpraca przy sporządzeniu...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Zobacz więcej ofert pracy

New Business Manager (k/m)

Strabag sp. z o .o.
mazowieckie, Pruszków k. Warszawy
praca stacjonarna
3453 dni temu

Strabag jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, dążący do celu i odpowiedzialni mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.Zostań częścią naszego zespołu!

STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o.jest jednym z liderów usług Facility Management w Polsce i Europie. Firma świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego w całej Polsce, nieustannie rozwijając swoje portfolio. By jeszcze efektywniej zwiększać zakres działania poszukujemy osoby na stanowisko:


New Business Manager (k/m)

Miejsce pracy: Pruszków k. Warszawy (woj.mazowieckie)

(ID: PL-2014-012346)

Zakres obowiązków:
  • koordynacja działu sprzedaży i rozwoju

  • tworzenie i realizacja strategii sprzedaży

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów

  • utrzymywanie i rozwój bieżących kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi

  • reporting i ścisła współpraca z międzynarodowym działem sprzedaży

Wymagania:
  • doświadczenie w dziedzinie zarządzania nieruchomościami / property i facility management
  • doświadczenie w sporządzaniu kalkulacji i ofert handlowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość języka niemieckiego mile widziana
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • inicjatywa i przedsiębiorczość 

Obok danych osobowych prosimy umieścić oczekiwania finansowe w kwocie brutto

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl
w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Country manager / Senior Sales Manager / Digital Services Sales Manager

    WR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your responsibilities will include: Opening the market, carrying out the first target clients for the agency on the Polish market; B2B sales of marketing solutions (such as development of media strategies, DOOH retargeting, setting up and running Google / Meta advertising campaigns; SEO; SMM)) to...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż betonu towarowego i produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Kierownik Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń przez sieć współpracujących multiagentów; Rozwój sieci oraz opracowywanie planów sprzedaży dla współpracujących multiagentów; Monitorowanie wyników sprzedaży i poziomu szkodowości; Bezpośredni kontakt z siecią multiagencyjną – wizyty w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji

    UKROLIYA NOVA INTERNATIONAL   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowanie i wysłanie dokumentów księgowych przy zamknięciu miesiąca; Kontakt i współpraca z bankami; Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami; Przygotowanie danych oraz zestawień dotyczące rozliczeń z kontrahentami; Współpraca przy sporządzeniu...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...