Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym Klientem jest wywodząca się ze Szwajcarii agencja kreatywna prężnie rozwijająca usługi w zakresie zintegrowanej komunikacji marki, także na rynku polskim. Misją firmy jest wspieranie swoich klientów w budowaniu spójnego wizerunku poprzez realizację projektów, które obejmują swym zakresem wszystkie dziedziny grafiki reklamowej – od brandingu po digital. Dzięki doświadczeniu i chęci poszukiwania najlepszych rozwiązań, tworzone koncepcje doskonale łączą w sobie atrybuty marki i efektywne sposoby komunikacji. Przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi marketing automation, komunikat reklamowy realizowany jest przez zespół poprzez skuteczne kampanie internetowe, które wspierają cele sprzedażowe i marketingowe klientów.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie wraz z zarządem, strategii rozwoju firmy w Polsce
- Rozwijanie sprzedaży usług oferowanych przez agencję, zgodnie z opracowaną strategią firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie efektywnych kontaktów z aktualnymi partnerami biznesowymi
- Budowanie długoterminowych relacji, które pozwalają pogłębiać współpracę z klientami w oparciu o szerokie portfolio usług
- Doradzanie najbardziej efektywnych sposobów realizacji potrzeb klientów w zakresie komunikacji marki
- Codzienna współpraca z zespołem kreatywnym agencji
- Udział w kompleksowej realizacji projektów; ustalanie i monitorowanie harmonogramów, zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej, koordynacja i optymalizacja pracy
- Systematyczne raportowanie postępów w projektach
- Dbałość o budowanie wizerunku firmy jako partnera godnego zaufania
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie, ekonomia
- Minimum 2-letnie doświadczenie w agencji reklamowej/kreatywnej na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i rozwoju długoterminowej współpracy
- Doświadczenie w pracy po stronie zespołu kreatywnego mile widziane
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne
- Kompetencje w zakresie zarządzania projektami
- Efektywna współpraca z innymi działami, umiejętność pracy w zespole
- Nastawienie na realizację celów ilościowych i jakościowych
- Doskonała organizacja pracy
- Motywacja wewnętrzna, optymizm w podejściu do zadań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość języka niemieckiego mile widziane
Pracodawca oferuje:
- Możliwość realizacji ambitnych projektów
- Realny wpływ na rozwój firmy w Polsce. Możliwość uzyskania udziałów w polskiej spółce
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie opartej na kulturze współpracy i wzajemnym szacunku