HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, firmy kompleksowo obsługującej budowy w zakresie instalacji sanitarnych, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Office Manager (język niemiecki)
Obowiązki:
organizowanie i prowadzenie prac administracyjno-biurowych
utrzymywanie kontaktów telefonicznych z niemieckimi kontrahentami, instytucjami
uzgadnianie terminów likwidacji usterek i reklamacji
wystawianie, monitoring i archiwizacja dokumentów sprzedażowych, zakupowych, umów, upoważnień, wniosków oraz zleceń
prowadzenie rozrachunków kasy, monitorowanie płatności
przygotowywanie dokumentacji i dostarczanie jej do działu księgowości
organizacja noclegów dla wykonawców na terenie Niemiec
Wymagania:
minimum rok doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego
dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
prawo jazdy kat. B
mile widziana znajomość obsługi programów PC biznes oraz Lex Office
kompetencje przywódcze oraz organizacyjne
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
wynagrodzenie na okresie próbnym 2500 zł netto podstawy + premia
praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kwartalne szkolenia branżowe na terenie Niemiec
możliwość awansu
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.