Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Opiekun Klienta w Wydawnictwie edukacyjnym
Miejsce pracy: Straszyn
Nr ref.: WYD/STR/04/17
Do Twoich zadań na ww. stanowisku, będzie należało:
- Przyjmowanie zamówień,
- Wykonywanie połączeń do stałych klientów z branży oświatowej i prezentowanie aktualnej oferty,
- Weryfikowanie i uaktualnianie danych kontaktowych,
- Przeprowadzanie ankiet mających na celu badanie jakości usług oferowanych przez firmę oraz gromadzenie danych statystycznych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym: 8:00-16:00 (I zmiana) i 11:00-19:00 (II zmiana),
- Chęci do poszerzania swojego doświadczenia zawodowego,
- Otwartości w kontaktach z ludźmi,
- Nienagannej dykcji.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- 3 składnikowe wynagrodzenie:
- Wynagrodzenie podstawowe,
- Premię jakościową,
- Premię od sprzedaży
- Szkolenie wliczone w wynagrodzenie, które nauczy Cię efektywnej komunikacji interpersonalnej,
- Możliwość zaistnienia na rynku pracy w branży oświatowej,
- Darmowy dojazd i powrót do miejsca pracy (Straszyn),
- Wpływ na kształtowanie wiedzy u dzieci i młodzieży, poprzez zapewnienie im podręczników.