Twoje zadania: Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi; Realizacja przyjętych planów sprzedażowych; Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług; Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych; Obsługa gotówkowa klientów;...
Twoje zadania: Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi; Realizacja przyjętych planów sprzedażowych; Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług; Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych; Obsługa gotówkowa klientów;...
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
20 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Twoje zadania: Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi; Realizacja przyjętych planów sprzedażowych; Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług; Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych; Obsługa gotówkowa klientów;...
Twoje zadania: Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi; Realizacja przyjętych planów sprzedażowych; Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług; Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych; Obsługa gotówkowa klientów;...
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail lub czat; Twój profil: Bardzo dobre...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
20 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...