Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 12293
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, obsługa klientów zewnętrznych, organizacja spotkań. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku pracy wymagana jest dyspozycyjność - praca zmianowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu
- prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej sekretariatu
- prowadzenie rejestru delegacji oraz terminarza spotkań, narad lub konferencji z udziałem Kierownictwa
- obsługa pod względem organizacyjno-recepcyjnym spotkań z interesantami i gośćmi
- obsługa korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną KPRM i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt KPRM oraz rozsyłanie korespondencji zgodnie z dekretacją Kierownictwa
- obsługa materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, w tym rejestrowanie i przechowywanie korespondencji „zastrzeżonej”
- sporządzanie i redagowanie pism
- przechowywanie kopii pism wychodzących, akt spraw, przygotowywanie i przekazywanie przechowywanej dokumentacji Kierownictwa do Archiwum Rady Ministrów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- skuteczna komunikacja
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość Regulaminu Organizacyjnego KPRM
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych