Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

PR Manager

Flota
Poznań
praca stacjonarna
2601 dni temu

Ogłoszenie numer: 1554665, z dnia 2017-03-10

Jeżeli jesteś osobą otwartą na budowanie relacji z mediami, a Public Relations jest nie tylko pracą, ale także pasją, to aplikuj do nas! Weźmiesz udział w budowaniu, rozwijaniu i komunikowaniu lidera na polskim rynku wydawnictw flotowych oraz twórcy rozbudowanego portfela organizowanych wydarzeń branżowych (m.in. Plebiscyt Fleet Awards Polska, Ekspert Flotowy, Ogólnopolskiego Szkolenie Fleet Managerów).

 

Pierwszy magazyn motoryzacyjny dla kadry zarządczej, lider polskiej prasy specjalistycznej dedykowanej fleet managerom oferuje pracę na stanowisku:

PR Manager

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Współtworzenie głównych przekazów komunikacyjnych firmy i pracowników (key messages).
  • Budowanie bazy dziennikarzy mediów biznesowych, startupowych i marketingowych (TV/RTV, prasa, Internet).
  • Tworzenie artykułów eksperckich oraz komentarzy dla dziennikarzy i mediów w systemie prowly.com oraz aktywny follow-up.
  • Prowadzenie biura prasowego (brand journal) w prowly.com, wraz z integracją wszystkich kanałów komunikacji marki.
  • Opracowanie listy i zgłoszeń do kluczowych wydarzeń marketingowych i motoryzacyjnych (rankingi, eventy, konkursy, prezentacje na konferencjach itp.).
  • Współorganizacja i udział w eventach, konferencjach i wydarzeniach branżowych (prezentacje i premiery motoryzacyjne).
  • Tworzenie przekazów live z obecności na wydarzeniach branżowych oraz sporządzanie notatek prasowych na potrzeby wewnętrze magazynu.
  • Koncepcyjna i redakcyjna pomoc przy procesie składu oraz planowania wydań najbardziej opiniotwórczego magazynu branżowego w Polsce.
  • Zarządzanie portalem internetowym magazynu „Flota” wraz z planowaniem oraz publikowaniem treści w kanałach social media. Kreowanie zintegrowanych przekazów informacyjnych oraz dbanie o aktualność publikowanej treści.
  • Bieżący wykaz publikacji internetowych dostarczany przez Newspoint oraz wykaz publikacji prasowych, wycinków materiałów z radia i telewizji.
  • Monitoring Internetu przy wykorzystaniu alertów oraz dedykowanych do tego celu narzędzi.
  • Opracowanie miesięcznego planu i raportu działań PR.
  • Koncepcyjne opracowywanie materiałów PR we współpracy z grafikami, informatykami oraz działem Social Media.

Wymagania

  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w pracy w branży wydawniczej będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość polskiej branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, PR, dziennikarstwo).
  • Znajomości zagadnień public relations, w tym komunikacji wewnętrznej i realizacji działań PR produktowych.
  • Wiedza na temat globalnych i lokalnych trendów w PR.
  • Znajomość interaktywnych narzędzi marketingowych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Zamiłowanie do fotografii/znajomość podstawowych zasad fotografii.
  • Kreatywność.
  • Samodzielność.

Oferujemy

Jak się u nas pracuje?

  • Stawiamy na samodzielność, kreatywność i rozwój zawodowy pracowników.
  • U nas otrzymasz stabilne zatrudnienie w oparciu wyłącznie o umowę o pracę (nie stosujemy żadnych „umów śmieciowych”).
  • Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy kochali to, czym się zajmują.
  • Liczy się dla nas doskonała, partnerska atmosfera w pracy.
  • Ważny jest dla nas właściwy work-life balance: pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00,
  • Mamy przejrzysty system wynagradzania oraz jasno określone ścieżki kariery.
  • Nie stosujemy siatki płac, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i brak „szklanego sufitu”. Wybitne osiągnięcia potrafimy dodatkowo docenić.
  • Każdy z pracowników otrzymuje prywatną opiekę zdrowotną dla siebie oraz swojej rodziny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.