Najnowsze oferty pracy

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Biurowy Poznań
Praca dla Absolwentów kierunków ekonomicznych z językiem francuskim

Praca dla Absolwentów kierunków ekonomicznych z językiem francuskim

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
3455 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Praca dla Absolwentów kierunków ekonomicznych z językiem francuskim

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: 4-26-29758/PC

Opis stanowiska:
Znasz bardzo dobrze język francuski? Chcesz tą umiejętność wykorzystywać w codziennej pracy? Lubisz pracę z dokumentami i kontakt z klientem? Masz już doświadczenie w księgowości i jesteś chętny/a na dalszy rozwój w tym obszarze? Czekam na Twoje zgłoszenie!
Aktualnie dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z kapitałem skandynawskim poszukujemy zmotywowanych Absolwentów kierunków ekonomicznych ze znajomością języka francuskiego na stanowisko związane z obsługą procesów finansowo-księgowych.

Zadania:
- codzienna praca z dokumentami księgowymi;
- stały kontakt z zagranicznymi oddziałami firmy;
- wsparcie działu księgowego w codziennych zadaniach.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, filologiczne);
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- min. 6 miesięcy doświadczenia w administracji, w dziale księgowym w dziale sprzedaży lub obsłudze klienta (mile widzialne praktyki/staż zagraniczny);
- otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku;
- gotowość i chęć poznania zagadnień księgowych w praktyce;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy;
- praktyczna znajomość MS Office;
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Praca w międzynarodowym środowisku;
- Gwarancja rozwoju zawodowego ( wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych);
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków;
- Praca w młodym i dynamicznym zespole;
- Przyjazna atmosfera;
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz bogaty pakiet socjalny.

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/obsluga-klienta/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę Zlecenie lub Umowę o Pracę (30,00 zł/ h brutto). Szacunek i troskę o pracownika. Premię frekwencyjną. Dodatkowo osobom niepełnosprawnym gwarantujemy: Coroczne 2000,00 PLN dopłaty do leków. -Miesięczny, stały dodatek rehabilitacyjny.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy

    GRANLAN SP. Z O.O.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Oczekujemy: Znajomości zasad i procedur w BOK; Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office; nastawienie na cel, realizację planu i powierzonych zadań, Mile widziana znajomość podstaw księgowości; Bieżąca obsługa klienta; Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;...
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...