Ogłoszenie numer: 1686100, z dnia 2017-06-28
Klient portalu Praca.pl
FIRMA BUDOWLANA POSZUKUJE do swojego biura w Warszawie
Pracownik administracyjny z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prace administracyjne, przygotowywanie i klasyfikowanie dokumentów, faktur, poczty,
- Obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka,
- Telefoniczny kontakt z klientami oraz obsługa kontrahentów firmy,
- Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją
- Inicjowanie płatności bankowych,
- Przygotowanie raportów kasowych,
- Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia,
- Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych,
- Współpraca z biurem rachunkowym
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Min. roczne, udokumentowane, doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Praktyczna znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Obowiązkowa znajomość j. hiszpańskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- Mile widziana znajomość j. angielskiego
Oferujemy
- Pracę w firmie budowlanej w fazie rozwoju i ekspansji
- Zarobki zgodne z umiejętnościami i doświadczeniem kandydata
- Całkowitą poufność w procesie rekrutacyjnym
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.