What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
Pracownik administracyjny z językiem francuskim i angielskim
Pracownik administracyjny z językiem francuskim i angielskim
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2651 dni temu
Pracownik administracyjny z językiem francuskim i angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1607-335777 krakAF3524_44
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.
For our client, international manufacturing and trading company, we are looking for motivated Candidates for the position of Administrative Assistant with French and English
Responsibilities:
Providing a wide range of administrative tasks connected with finance area;
verifying and entering data;
invoicing;
database administration;
supporting finance team in everyday activities.
Requirements:
Fluent in French and English;
experience in administration would be an asset;
analytical thinking and good organizational skills;
ability to work in fast-changing environment;
interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department.
Our Client offers:
Opportunity to develop skills in the international organization;
attractive salary and compensation package;
great work atmosphere;
possibility for further promotions and career path development.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...