Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Asystent medyczny

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Krowodrza    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik biura sprzedaży

Grupa Progres
Kraków
praca stacjonarna
2789 dni temu

 

 

"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom."

Pracownik biura sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków

 

 

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • Telefoniczna sprzedaż prezentacji firm w produktach - wyszukiwarka lokalna, aplikacja mobilna, sprzedaż stron www
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów z bazy danych
  • Opieka i obsługa po sprzedażowa klientów
  • Przygotowanie oferty handlowej dla Klienta

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub jako przedstawiciel handlowy
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętności sprzedażowe – umiejętność prezentacji i budowania skutecznej argumentacji handlowej
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych, wysoka determinacja w działaniu
  • Mile widziane - doświadczenie w sprzedaży produktów reklamowych w internecie
  • Zaangażowania w powierzone obowiązki

Nasz Klient oferuje:

  • Wdrożenie pracownika do pracy szkolenie wstępne.
  • Umowę o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach.
  • Wynagrodzenie podstawowe: 3 000 zł brutto
  • Wysokie premie sprzedażowe
  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, baza firm do obsługi
  • Dalsze szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturze działu sprzedaży
  • Pakiet świadczeń socjalnych: opieka medyczna, karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Asystent medyczny

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Krowodrza    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy księgowy na rynek francuski

    Praca.pl Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.