Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    2 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    7 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
2849 dni temu

Ogłoszenie numer: 1162657, z dnia 2016-07-07

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.


Zeitmann jest liderem wśród agencji rekrutujących pracowników na rynek niemiecki. Przede wszystkim jednak jest firmą godną zaufania. Co roku dzięki nam pracę w Niemczech znajduje kilka tysięcy osób. Pomagamy również kandydatom szukającym zatrudnienia w Austrii, Holandii, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Dbamy o to, by wszyscy pracownicy byli zatrudnieni w oparciu o umowę zawartą z zagranicznym pracodawcą, obejmującą ubezpieczenie i dostęp do świadczeń socjalnych. Służymy wieloletnim doświadczeniem i kompleksowym wsparciem od pierwszego do ostatniego dnia zatrudnienia. 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, do oddziału w Krakowie, poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby na stanowisko:

Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 222130_005

 

Opis stanowiska

 

  • obsługa programu rekrutacyjnego
  • sprawdzanie znajomości języka niemieckiego kandydatów do pracy,
  • przygotowywanie profili kandydatów w języku niemieckim
  • zarządzanie oraz aktualizowanie baz danych
  • umawianie spotkań z kandydatami
  • udział w projektach HR - wsparcie w procesach selekcji i rekrutacji
  • wykonywanie zleconych prac biurowych

Wymagania

 

  • znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie 
  • doświadczenie w pracach biurowych
  • znajomość pakietu MS Office
  • wykształcenie średnie
  • odpowiedzialność i wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w branży rekrutacyjnej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

 

  • przyjazne warunki pracy w młodym, sympatycznym zespole
  • pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
  • możliwości rozwoju
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjne warunki pracy
  • firmowy pakiet medyczny

    Wypełnij krótki formularz, a my skontaktujemy się z Tobą https://zeitmann.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/222130/0/1 lub prześlij nam swoje CV na adres  biuro@zeitmann.pl  Masz pytania? Zadzwoń do nas! Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem tel. 12 661 64 00.   Chcesz jako pierwszy wiedzieć o najnowszych ofertach pracy? Polub naszą stronę na Facebooku.   Życzymy powodzenia! Zespół Rekrutacji Zeitmann   Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Zeitmann sp.j., ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 9212). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych i mogą być udostępniane innym odbiorcom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.

Wysłanie do nas CV jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, udostępnianie ich klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz na otrzymywanie w przyszłości nowych ofert pracy i informacji marketingowych z naszej firmy. W przypadku nie wyrażenia zgody prosimy o odesłanie wiadomości zwrotnej wraz z stosowną informacją.  

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    2 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    7 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.