Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, renomowanej firmy z branży finansowej, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Pracownik Centrali Telefonicznej
Miejsce pracy: lubelskie/ Lublin
Nr Ref.: PCT/05/LUB/2016
Opis stanowiska:
- Udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym,
- Nawiązywanie kontaktów z Klientami firmy w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa,
- Przeprowadzanie badań ankietowych,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie,
- Komunikatywność oraz poprawna wymowa i dykcja,
- Pozytywne nastawienie i odporność na stres,
- Wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celu,
- Zdolność do szybkiego uczenia się,
- Podstawowa znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Dyspozycyjność ( pojawiają się pracujące soboty, sporadycznie - niedziele).
Oferujemy:
- Pracę w oparciu o umowę zlecenie,
- Elastyczny grafik,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Profesjonalny system szkoleń,
- Szkolenie wprowadzające z wynagrodzeniem dla uczestnika.
Oferta dotyczy pracy stałej.