Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju.W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Pracownik ds. Administracji – Fakturzysta/ka
Miejsce pracy: mazowieckie/ Pruszków
Miejsce pracy: Grodzisk Maz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Fakturowanie klientów krajowych, zagranicznych z uwzględnieniem ustawy o rachunkowości oraz ustawy o VAT
- Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- Wyjaśnianie reklamacji klienta oraz wystawianie faktur korygujących zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o VAT
- Kompletacja i wysyłka faktur dla klienta zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz ustawą o VAT
- Archiwizacja faktur sprzedaży zgodnie z przyjętym standardem w Spółce
- Kontakt z klientem zewnętrznym – wyjaśnianie reklamacji oraz klientem wewnętrznym – Oddziałami
- Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych, zestawień
- Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
Wymagania:
- Wykształcenie ekonomiczne lub finansowe
- Doświadczenie w fakturowaniu klientów
- Znajomość podstaw rachunkowości
- Znajomość przepisów dotyczących wystawiania faktur (e-faktury, terminy, dokumentacja),
- Doświadczenie w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Znajomość języka angielskiego (mile widziana)
- Znajomość Excel na poziomie średnio-zawansowanym
- Dokładność i systematyczność
- Doświadczenie w firmie logistycznej będzie dodatkowym atutem
Nasz Klient oferuje:
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
- Pracę w godzinach 8:00-16:30
- Wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie