KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu. Chcesz być częścią naszego zespołu i razem z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Nasielsk
Nr Ref.: 34036/PA/7
Prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów i ewidencji czasu pracy, a także obsługa administracyjna skarbca. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest także za rozliczanie dokumentów księgowych w systemie komputerowym.
Wykształcenie minimum średnie
Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
Odpowiedzialność, samodzielność, i zaangażowanie w pracę
Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
Mile widzialne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość przepisów prawa pracy będzie dodatkowym atutem
Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie
Szeroki zakres szkoleń na stanowisku pracy
Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...