Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: POK/014/PKI
Zadania:
- Obsługa poczty/korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Uzupełnianie kart zużycia/zamówień (obsługa systemu JDE 8.12 i SAP) oraz zapytań zgłaszanych przez klientów
- Prowadzenie bazy danych klientów
- Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not korygujących
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
- Wprowadzanie próbek przetargowych i warsztatowych dla przedstawicieli
- Procesowanie wyjaśnionych zwrotów przez magazyn
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży w sprawach dotyczących obsługi klienta
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność organizacji pracy
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Dokładność i skrupulatność
Oferujemy:
- Umowę zlecenie
- Zatrudnienie od zaraz
- Pracę w dynamicznym środowisku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Szkolenia wdrożeniowe (również w j. angielskim)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.