Pracownik Działu Obsługi Klienta (różne wymiary etatu)
IKEA Retail, Wrocław
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- twoją mocną stroną i pasją jest bezpośrednia praca z klientem,
- masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
- pomoc innym wywołuje na Twojej twarzy uśmiech,
- cechuje Cię entuzjazm i umiejętność pracy w dużym zespole,
- jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty, chętnie podejmujesz się nowych wyzwań,
- masz zdolności analityczne i operacyjne (obsługa systemów),
- jesteś gotów do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy.
O stanowisku: Jako Pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz znajdować rozwiązania problemów, z jakimi zwracają się nasi Klienci oraz będziesz dbać o budowanie z nimi dobrych, długotrwałych relacji. To w znacznej mierze Ty będziesz sprawiać, że nasi Klienci będą wychodzili z przekonaniem, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc.
Główne zadania:
- zapewnianie, aby każdy klient czuł, że jest obsługiwany w wyjątkowy sposób,
- tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów, które będzie motywowało ich do częstszych odwiedzin sklepu,
- przyjmowanie zwrotów i reklamacji, obsługiwanie płatności na kasie fiskalnej,
- przestrzeganie procedur związanych z obrotem gotówką tak, by zapewniać bezpieczeństwo w tym względzie,
- procesowanie zamówień sprzedaży internetowej,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie transportu, montażu i serwisu naszych produktów.