Ogłoszenie numer: 796343, z dnia 2015-09-11
Meillerghp Sp. z o.o.
Firma Meillergh Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu będącego leaderem
w branży marketingu bezpośredniego.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wieliczka
Opis stanowiska
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku, jest reprezentantem Klienta na terenie firmy i stanowi dla niego kluczowy punkt kontaktu.
W zakresie swoich obowiązków:
- Sporządza kalkulacje zlecenia
- Opracowuje dokumentację produkcyjną
- Nadzoruje przebieg realizacji zlecenia (komunikacja z Klientem i z obszarem produkcji)
- Współpracuje z podwykonawcami w zakresie koniecznym do realizacji zlecenia.
- Fakturuje wykonane zlecenie.
W swoich codziennych działaniach pracownik powinien aktywnie umacniać i rozwijać współpracę z Klientami.
Wymagania
- Osoba o doskonałej umiejętności budowania relacji - otwarta na poznanie świata/ludzi
- Osoba skrupulatna – potrafiąca zadawać szczegółowe pytania (niepozostawiająca niedookreślonych kwestii)
- Osoba samodzielna w działaniu, łatwo potrafiąca znaleźć alternatywne rozwiązania
- Osoba odpowiedzialna - doprowadzająca rzeczy do końca
- Osoba odporna na stres (umiejąca pracować pod presja czasu/wyników)
- Osoba posiadającą bardzo dobrą (najlepiej udokumentowaną) znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (znajomość innych języków jest dodatkowym atutem)
- Osoba mająca dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel), w tym umiejętność samodzielnego sporządzania kalkulacji
- Osoba posiadająca wykształcenie wyższe
- Mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w pracy (staż ok dwuletni) najlepiej w obsłudze Klienta
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Motywacyjne warunki zatrudnienia
- Ciekawą i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem zagranicznym
- Możliwość zdobycia nowej wiedzy oraz rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.