Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   śląskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    8 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Katowice
Pracownik działu wsparcia technicznego z językiem niderlandzkim (m/k)

Pracownik działu wsparcia technicznego z językiem niderlandzkim (m/k)

CPL JOBS Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2850 dni temu
Pracownik działu wsparcia technicznego z językiem niderlandzkim (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JO-1506-310316s_35

Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.

Dla Naszego Klienta, cenionej międzynarodowej firmy rozwijającej swoją markę na rynku polskim, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik działu wsparcia technicznego z językiem niderlandzkim (m/k)

 

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klienta biznesowego,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią,
  • Dostarczanie profesonalnych rozwiązań,
  • Analizowanie i rozwiązywanie apytań dotyczących problemów klienta

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. niderlandzkiego (w mowie i piśmie)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego, obsługi klienta będzie dodatkowym atutem, lecz nie jest wymagane
  • Doskonałe umiejętności interpesronalne,
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,

Oferujemy:

  • Współpracę w ramach umowy o pracę,
  • Interesującą i atrakcyjną pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Szkolenie wprowadzające w zakres obowiązków
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   śląskie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    8 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...