Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu zakupów i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- składanie zamówień u dostawców i monitorowanie ich realizacji,
- nadzór nad terminowością realizacji dostaw- kontakty z dostawcami,
- kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji w dziale i pomiędzy działami firmy,
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- systematyczność i dokładność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Mile widziana:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole,
- interesującą i odpowiedzialną pracę: umowa o pracę i pakiet socjalny.
Poznaj
PKE Polska Sp. z o.o.
PKE Polska Sp. z o. o. należy do wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów niskoprądowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.