Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
(Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, kontrola jakości asortymentu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i pakowanie mięsa, transport i wykładanie towaru na półki, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, kontrola daty ważności produktów oraz paramentów związanych z systemem HACCP, profesjonalna obsługa klienta.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku
PRACOWNIK HALI
Pracownik hali
Miejsce pracy: Kolbudy
Nr ref.: PRH/0816/GDA-MLB
Zadania:
Wykładanie towaru
Praca na magazynie
Dbanie o czystość miejsca pracy
Wymagania:
Książeczka sanitarno- epidemiologiczna
Zaangażowanie i odpowiedzialność
Dyspozycyjność
Chęć do pracy
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
(Remote) What will you be responsible for? Responding to queries and solving problems related to accounting issues; Preparing various reports and documents as required; Processing Journal Entries; Reconciling GL accounts; Supporting statutory audit activities and work with the external auditors;...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do you have experience to work as an agent for a brand in your market, have you worked or collaborate as an agent/sales representative to B2B clients for a (new) brand in your market based on commission? Do you have an portofolio or a network of business to introduce Mendola fabrics curtains in...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, kontrola jakości asortymentu.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i pakowanie mięsa, transport i wykładanie towaru na półki, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, kontrola daty ważności produktów oraz paramentów związanych z systemem HACCP, profesjonalna obsługa klienta.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.