Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
- realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu
- prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych
- nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i budżetu wydatków miesięcznych utrzymania technicznego
- nadzorowanie zużycia mediów
- wykształcenie techniczne (elektryczne, mechaniczne lub budowlane)
- uprawnienia do eksploatacji instalacji elektrycznych do 20 kV (min. 1kV i deklaracja szybkiego wykonania uprawnień do 20 kV)
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach
- wiedza z zakresu funkcjonowania urządzeń technicznych w obiektach handlowych (elektrycznych, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych itp.)
- samodzielność i odpowiedzialność
Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale utrzymania technicznego lub administracji budynków.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Krasickiego 1b