SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 90.000 pracowników w sieci ponad 2.000 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszego biura w Katowicach poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zadaniem pracownika będzie przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych, jak również pomoc przy serwisowaniu sprzętu i infrastruktury IT oraz instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania.
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Znajomość środowiska MS Windows i aplikacji biurowych
-
Podstawowe umiejętności serwisowania sprzętu PC
-
Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS), Active Directory oraz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów związanych z infrastrukturą PC
-
Mile widziane wykształcenie lub doświadczenie zawodowe związane z IT
-
Rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy z użytkownikiem
-
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych