Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy-Wałbrzych
Zadania:
-Wsparcie w procesach rekrutacji
-Organizowanie spotkań z kandydatami
-Wstępne wywiady telefoniczne z potencjalnymi kandydatami
-Tworzenie i zamieszczanie ofert pracy
-Pomoc w obsłudze biura
Wymagania:
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Wysoka kultura osobista
-Dobra organizacja pracy
-Umiejętność obsługi komputera
Oferujemy:
-Możliwość zdobycia doświadczenia
-Bezpłatne praktyki
-Szansa rozwoju
-Odbycie 3 miesięcznej praktyki
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.