Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy

Prezes Zarządu

Horyzont Doradztwo Personalne
świętokrzyskie
praca stacjonarna
2779 dni temu

.



Prezes Zarządu

Nr Ref.: 3414


Wymagania:


Jeżeli jesteś w stanie wesprzeć naszego Klienta w realizacji jego celów i potrafisz:

określić kierunek rozwoju firmy na następne lata oraz zoptymalizować jej portfolio doprowadzając biznes do rentowności.

 

a ponadto posiadasz:

  • doświadczenie w branży stolarki otworowej z obszaru sprzedaży
  • szczegółową wiedzę na temat rozwiązań sprzedażowych stosowanych przez konkurencję oraz modeli rozwoju biznesu
  • doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii dla dużej firmy
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego

to zapraszamy Cię do kontaktu z nami.

 

Możemy Ci zaproponować pracę w firmie produkcyjno - dystrybucyjnej, oferującej bogatą ofertę stolarki otworowej, która oferuje:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • możliwość rozwoju i stabilizacji zawodowej.
Oferujemy:
 

 


Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.

Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...