Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Problem Manager - Regional Process Owner
Miejsce pracy: Relokacja do Centralnej Polski
Nr Ref.: 2-10-30577/PC
Opis stanowiska:
Czy uważasz się za Eksperta w zakresie Problem Managementu?
Czy miałeś okazję pełnić rolę Ownera procesu?
Dodatkowo masz doświadczenie jako Leader lub Manager zespołu Specjalistów ITIL?
Jeśli tak, to jest oferta dla Ciebie!
Naszym Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska; preferowana relokacja, dla wysoce doświadczonych Specjalistów możliwość częściowo zdalnej (do 70%)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za trzy główne obszary: zarządzanie ludźmi, projektowanie procesu oraz implementacja i egzekucja zadań, czyli głównie za:
ZARZĄDZANIE LUDŹMI:
- Pełnienie funkcji lidera dla zespołu Problem Managerów w celu zapewnienia odpowiedniej produktywności, efektywności oraz finansowych i jakościowych celów
- Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement)
- Utrzymanie, rozwój i implementacja metod operacyjnych, procedur i miar pozwalających zrealizować kryteria jakościowe i utrzymać satysfakcję Klientów na najwyższym poziomie
- Zapewnienie efektywnego przywództwa, monitoring, coaching, motywowanie, rozwój mocnych stron współpracowników, przygotowywanie planów rozwoju, podtrzymywanie ducha zespołu
- Ocena pracy, nagradzanie i dyscyplinowanie, rozwiązywanie konfliktów
PROJEKTOWANIE:
- Identyfikowanie szans na wprowadzenie automatyzacji procesu Problem Managementu
- Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu
- Określenie struktur procesu Problem Managentu w zespole regionalnym
IMPLEMENTACJA I EGZEKUCJA:
- Definiowanie i przygotowanie dodatkowej dokumentacji odnośnie KPI i innych wskaźników
- Zaangażowanie w poszukiwaniu oszczędności, implementowanie globalnych standardów
- Odpowiedzialność za implementację procesu Problem Managementu wraz z odpowiednim szkoleniem i budową komunikacji w zespole, aby zapewnić, że pracownicy działają zgodnie z regionalnymi lub globalnymi standardami
- Zapewnienie, że wszystkie zasady i polityki są zgodne z ustaleniami
Czy miałeś okazję pełnić rolę Ownera procesu?
Dodatkowo masz doświadczenie jako Leader lub Manager zespołu Specjalistów ITIL?
Jeśli tak, to jest oferta dla Ciebie!
Naszym Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska; preferowana relokacja, dla wysoce doświadczonych Specjalistów możliwość częściowo zdalnej (do 70%)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za trzy główne obszary: zarządzanie ludźmi, projektowanie procesu oraz implementacja i egzekucja zadań, czyli głównie za:
ZARZĄDZANIE LUDŹMI:
- Pełnienie funkcji lidera dla zespołu Problem Managerów w celu zapewnienia odpowiedniej produktywności, efektywności oraz finansowych i jakościowych celów
- Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement)
- Utrzymanie, rozwój i implementacja metod operacyjnych, procedur i miar pozwalających zrealizować kryteria jakościowe i utrzymać satysfakcję Klientów na najwyższym poziomie
- Zapewnienie efektywnego przywództwa, monitoring, coaching, motywowanie, rozwój mocnych stron współpracowników, przygotowywanie planów rozwoju, podtrzymywanie ducha zespołu
- Ocena pracy, nagradzanie i dyscyplinowanie, rozwiązywanie konfliktów
PROJEKTOWANIE:
- Identyfikowanie szans na wprowadzenie automatyzacji procesu Problem Managementu
- Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu
- Określenie struktur procesu Problem Managentu w zespole regionalnym
IMPLEMENTACJA I EGZEKUCJA:
- Definiowanie i przygotowanie dodatkowej dokumentacji odnośnie KPI i innych wskaźników
- Zaangażowanie w poszukiwaniu oszczędności, implementowanie globalnych standardów
- Odpowiedzialność za implementację procesu Problem Managementu wraz z odpowiednim szkoleniem i budową komunikacji w zespole, aby zapewnić, że pracownicy działają zgodnie z regionalnymi lub globalnymi standardami
- Zapewnienie, że wszystkie zasady i polityki są zgodne z ustaleniami
Wymagania:
- Planowanie i przygotowywanie do certyfikowanych audytów
- Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Specjalistów ITIL (z poziomu Lidera lub Managera)
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 i ITSM
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów
- - „CAN DO” attitude!
- Umiejętność priorytetyzacji, wielozadaniowość, koncentracja na szczegółach, świetna organizacja pracy
- Zrozumienie odpowiedzialności stanowiska, umiejętność podejmowania decyzji na poziomie regionalnym
- Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu
- Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk
- Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Specjalistów ITIL (z poziomu Lidera lub Managera)
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym
- Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 i ITSM
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów
- - „CAN DO” attitude!
- Umiejętność priorytetyzacji, wielozadaniowość, koncentracja na szczegółach, świetna organizacja pracy
- Zrozumienie odpowiedzialności stanowiska, umiejętność podejmowania decyzji na poziomie regionalnym
- Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu
- Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Liczne certyfikowane szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Bezpłatne szkolenia językowe
- Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
- Jasna ścieżka kariery
- Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
- Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
- Liczne certyfikowane szkolenia
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Bezpłatne szkolenia językowe
- Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
- Jasna ścieżka kariery
- Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
- Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.