Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym Klientem jest prywatna firma z siedzibą w Empire State Building w Nowym Jorku, zajmująca się rozwojem, produkcją, promocją i sprzedażą produktów dostępnych bez recepty, suplementów diety i środków żywieniowych specjalnego przeznaczenia.
Obecnie dla naszego Klienta szukamy najlepszego Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie produktami dostępnymi w aptekach bez recepty. Obecnie 100% produktów to suplementy diety, w przyszłości możliwe jest wprowadzenie leków OTC. Przygotowywanie, implementacja, nadzór i egzekucja nad marketingiem mix produktów dostępnych bez recepty, gdzie model biznesu zakłada rekomendacje lekarzy jako główną siłę sprawczą sprzedaży i sukcesu poszczególnych marek oraz za stosowany marketing mix, który obejmuje wszystkie elementy, w tym także działania pro-konsumenckie, z wykorzystaniem mediów publicznych (kampanie TV, radiowe, internet).
Zakres obowiązków
-
Wprowadzanie nowych produktów w oparciu o przeprowadzone dogłębne analizy rynkowe i sporządzone Plany Marketingowe (sporządzane Plany Marketingowe (PM) muszą zawierać niezbędne elementy PM, a w szczególności odnosić się do pozycjonowania marki, kreowania wyróżników marki, tworzenia przewag konkurencyjnych)
-
Kierowanie podległymi markami w pełnym zakresie marketingu mix, w obszarze promocji do lekarzy (FF Medyczny) oraz w promocji w aptekach (FF Medyczny i Farmaceutyczny)
-
Odpowiedzialność za budżet oraz P&L
-
Realizowanie planów sprzedaży
-
Stałe analizowanie pozycji rynkowej produktów (SKU) w zakresie sell-in, sell-out
-
Stałe analizowanie sytuacji konkurencyjnej SKU, m.in. z wykorzystaniem schematu 5 sił Portera
-
Przygotowywanie i prezentowanie propozycji strategii na okres 3-5 lat
-
Przygotowywanie, prezentowanie, realizowanie planów operacyjnych (tzw. action plan)
-
Szkolenie Field Force w zakresie merytorycznym, promocyjnym, sprzedażowym
-
Przygotowywanie materiałów merytorycznych, edukacyjnych i reklamowych
-
Współpraca z zespołem przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych – wykonywanie wraz z FF wizyt u lekarzy i w aptekach
-
Aktywna współpraca z aktualnymi klientami i kontrahentami, budowanie nowych relacji
-
Stały kontakt z KOLs, Towarzystwami Naukowymi w zakresie zarządzanych produktów
-
Identyfikacja nowych produktów, które mogą odnieść sukces rynkowy
-
Terminowe przygotowywanie sprawozdań i raportów zgodnie z wymogami wewnętrznymi Spółki oraz wymaganiami centrali i właściciela Spółki
-
Godne reprezentowanie w interesów Spółki, dbanie o mienie i wizerunek Spółki
-
Inne zadania pojawiające się wewnątrz Spółki oraz wynikające ze zmian na rynku, których wykonanie jest niezbędne w celu skutecznego wywiązywania się z obowiązków wynikających z charakteru i zakresu zajmowanego stanowiska Dyrektora Sprzedaży i Marketingu
Wymagania
-
Rzetelność
-
Znajomość zasady Marketing Mix, rozumienie kluczowych elementów jak np. USP (Unique Selling Proposition), RTB (Reason To Believe)
-
Kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej – cechy potwierdzone faktami
-
Umiejętność pracy w dynamicznym, wymagającym wyniku środowisku
-
Umiejętność argumentowania i toczenia merytorycznych dyskusji
-
Konieczna odporność na stres związany z realnymi, ale ambitnymi celami
-
Doświadczenie w pracy PM na rynku farmaceutycznym minimum 3 lata
-
Wysoka kultura osobista, komunikatywność
-
Wykształcenie menedżerskie będzie atutem
-
Język angielski wymagany w stopniu komunikatywnym
Pracodawca oferuje
- Nastawienie na długoterminową współpracę i stabilne warunki zatrudnienia,
- Pracę w profesjonalnym, dynamicznym i ambitnym zespole – w stabilnej firmie nastawionej na rozwój,
- Pracę z doświadczonymi menedżerami, w atmosferze przedsiębiorczości i szybkiego podejmowania decyzji,
- Pakiet wynagrodzenia:
- składnik stały (pensja),
- składnik zmienny (premia),
- samochód służbowy,
- opieka medyczna,
- uczestnictwo w funduszu socjalnym,
możliwe dofinansowanie np. wakacji, aktywności kulturalnych i/lub sportowych, - nauka języka angielskiego w biurze na koszt pracodawcy,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Profesjonalne narzędzia pracy